Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Camilla - 7 juni 2009 18:07

Vi åkte iväg till bodens idag, där köpte jag en jätteliten fontänpump, den skall vara i en liten träbalja tillsammans med stenar, ska lägga ut bild när jag har gjort i ordning =)


Sedan åkte vi tilll österåsen och köpte blommor till blomlådorna sam till amplarna och till några andra krukor.


Sen var det bara hem och plantera, nu är det bara att vänta på lite värme så man kan sitta ute och njuta.


Just det ja, jag har hunnit med att rensa ur garderoben + byrån också, skönt att få det gjort.



Av Camilla - 7 juni 2009 12:12

Helgerna går alldeles för fort, har inte gjort nåt speciellt i helgen, igår passade jag på att städa, dammtorka, dammsög och torka golven.... pust , det behövdes verkligen efter allt spring som varit ut och in när Krister har snickrat, hållit på med matjorden osv + att Eddie blodat ner lite fläckar här och där.


Känns så himla skönt när det är nystädat, är lättare att göra sånt når man är 2 hemma också.


Annars igår kväll så hada vi det bara mysigt, käka ost och kex och drack en cider, drack baileys till kaffet också... mums.


Har ju gått ner nästan 3 kg nu,ska gå ner minst 10kg är det tänkt, tycker att jag är duktig som ligger på mina 1300 kcal i vanliga fall, på lördagarna däremot så räknar jag inte kalorier utan äter då vad jag känner för, tänkte prova så till att börja med så får vi se om det fungerar, gör det inte det så blir det att räkna även på lördagarna.


Får se vad man ska hitta på resten av dagen, känner mig seg, ska ta lite mera kaffe nu.


Imorgon bitti kommer svärmor och passar Vincent en stund medan jag åker till veterinären med Eddie, han ska äntligen få ta bort stygnen, lillvännen.... gud va glad han ska bli när han får springa lös igen.


Hoppas ni haft en bra helg.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards