Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Camilla - 21 juni 2009 13:04

Ja usch va jobbigt det har varit några dagar, vi har snorat och snytit ikapp, men igår när vi åkte hem så hittade jag allergitabletter på konsum i långsele, köpte och stoppade i mej och 2 timmar senare så snorar jag nästan inget alls, då är det ju allergi, jag var osäker på om det var d eller om jag också blivit förkyld.


Jag har inte känt av någon pollenallergi på flera år, men i år så har jag varit superallergisk, har tom behövt använda kortison då jag haft sån hemsk astma, nu hoppas jag verkligen att det blir mindre pollen ute snart.


Igår var vi hos mamsen oc hälsade på, fika och käka lunch, inte dumt =) vi åkte dock hem ganska tidigt eftersom ingen av oss var särskilt pigg, jo Vincent och Eddie förstås =)


Idag ar jag vart ute, sått lite sallad och rensat bort lite ogräs. usch det är något som jag inte gillar att göra.


Annars vet jag inte vad som händer idag, vi får se.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards