Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Camilla - 8 juni 2009 10:14

Jag har nu gått ner 3kg av de 10kg jag har som mål att gå ner, känner mig duktig =)

Av Camilla - 8 juni 2009 09:48

Allt gick bra, jag och Frida fick tjurhålla honom medan de först fick ta bort sårskorpan som bildats och sedan ta bort stygnen, vi tog på honom en munkorg för säkerhets skull.


Eftersom det hade blivit en sårskorpa så ska han ha på sig ringen runt halsen i några dagar till så att han inte slickar på det lilla sår som är,vill ju inte att han ska få nån mer infektion, han får fortsätta med antibiotikan i några dagar till också sa veterinären,han får promenera som vanligt men inte springa lös än,men snart så.


Blir väl någon/några dagar till att hålla koll på Eddie, men han är inte så intressera att tvätta där längre så det är inte så jobbigt.


Svärmor har passat Vincent medan jag var iväg, hon tyckte nästan jag var borta för kort tid, han hann inte mer än vakna och äta lite så var jag hemma, sa att hon får låna med han hem om hon vill, det ville hon gärna, men hon skull vara hundvakt + att sotaren skulle komma, men nån annan dag vill hon gärna låna han.








Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards