Alla inlägg under juni 2009

Av Camilla - 30 juni 2009 13:21

Började känna redan igår kväll att d gjorde ont i halsen, känner mig rätt orkeslös idag, jag har iaf dammsugit + torkat golven, passade på när V sov, var ute på en kortare prommis innan också, håller på att tvätta också, bara massa nyttogöra :p man måste göra det ibland också.


Usch, jag hoppas att det inte blir värre, vill inte bli sjuk :(


Nu har jag pratat med kommunen om vårt dåliga vattentryck, men kranarna som sitter före och efter vattenmätaren är något man får byta själv, ja eller en rörmokare rättare sagt, så de ska komma och kika på det nån dag, kan vara skönt att fixa så att man får normalt vattentryck =)



Av Camilla - 29 juni 2009 21:50

Hittade denna bild, är sen midsommarafton, så söta, puss på er ;-)

Av Camilla - 29 juni 2009 21:34

Idag har jag och Vincent varit och hälsat på pappa, dvs Vincents morfar, det var jättekul, först var vi och käkade lunch på hamnkrogen, mysigt ställe tycker jag, det serverades grillat idag, mums!


Sedan åkte vi hem till pappa en sväng, tog en kaffe också fick Vincent äta, sedan åkte vi in till stan och strosade, Vincent var vaken hela tiden, han sov i bilen på väg till pappa,men efter det har ha vart vaken nästan hela dagen, han somnade en halvtimme innan han skulle käka på eftermiddagen, men han är en riktig gladskit, har charmat sin morfar hela dagen, han bara skrattar och är glad, goknoppen där =)


Vincents morfar har handlat lite kläder till honom, han tackar så mkt, så sött, lägger ut bilder här nedanför.


Har ni förresten sett att han har ett alldeles eget skomärke? ;-) inte illa va, dessa par ursöta skor fick han av sin kusin Lova.


Efter stan åkte vi till coop och handlade lite, sedan hem till pappsen igen innan det bar av hemåt, det var roligt att åka iväg en sväng.


Måste passa på att skriva ett stort grattis till Matte och Marie också som fick en liten Embla, gud va roligt!! Hon hade bråttom till världen, hon beräknades komma den 20/7, grattis än en gång!




Av Camilla - 27 juni 2009 13:41

Så söta =) Lova är 8 månader gammal och Vincent är snart 3.

Av Camilla - 27 juni 2009 13:30

Jag måste bara visa er hur underbar mamsens trädgård är, är det något som jag tror vi kommer att satsa på nästa sommar så är det trädgården.

Av Camilla - 26 juni 2009 12:49

Jag satt och väntade till 11.15, hade tid 11.00 sedan gick jag och fråga, då var det förseningar, hon visste inte heller hur lång tid det skulle ta, hon sa ev 20-40 min, jag sa att jag inte har tid att sitta och vänta så jag fick en ny tid istället... morr irriterande.


Jaja jag åkte och handlade istället, massa gott till grillningen =) jag tror aldrig jag blir less på grillad mat, det är sååååå gott,men jag glömde köpa majs :( jag som älskar grillad majs med smör till, får se om Krister kan svänga in på hemvägen, annars får jag vara utan :p


Nu ska jag ta och fixa efterrätten, det blir hallonpaj och vaniljglass.


Ha en fortsatt bra dag.


Av Camilla - 26 juni 2009 10:10

Krister är underbar på alla sätt och vis, ett exempel är imorse, Vincent vaknade vid 5 och ville äta, som alltid =) jag gick ner och gjorde i ordning, när jag kommer upp igen så har Krister tagit upp Vincent och sa att han matar honom, så jag fick lägga mig och sova igen, det var så skönt,jag kräver inte att Krister ska kliva upp och mata honom eftersom han jobbar, men han har gjort det flera ggr tidigare också, älskar dej så mycket, puss ;-)


Näe nu ska jag in till stan, först på MVC och prata med en läkare, förmodligen får jag en remiss för att göra en bäckenmätning eftersom Vincent inte ville komma ut, sedan ska jag åka och handla, Tommy, Tessan och Lova kommer och grilla idag det blir skoj.



Av Camilla - 24 juni 2009 11:02

Jag glömde skriva att vi var på BVC igår, Vincent väger nu 6250gram och är 59 cm lång, han har vuxit bra =)


Nu är vi på väg ut i det fins vädret, ska bränna lite kalorier tänkte jag och sola samtidigt, har bara kjol och bikiniöverdel, har dock smort in mig med solskydd så att jag inte ska bränna mig.


Lite senare idag kommer Mia, Inez och stora vovven Bosse(Engelsk mastiff på 75 kg) och hälsar på, det ska bli roligt.


Sedan ska vi iväg och käka middag i Långsele, Kristers bror, hans tjej och dras lilla dotter Lova kommer idag, så Vincent ska få se sin kusin för första gången, inte för att han förstår det men iaf =)


De blir kvar över helgen tror jag, så vi ska käka där alla dagar tydigen, svärmor sa det igår när jag var in och hälsade på henne på jobbet, hon tycker vi ska träffas så mycket som möjligt eftersom Tommy inte är hemma så ofta.


Näe promenad var det ja, jag kan berätta att jag gått över 13.000 steg varje dag, jag hoppas att det ger resultat när jag ska väga mig på måndag nu =)


Ha nu en bra dag i solen, det tänker jag ha.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards