Alla inlägg under januari 2010

Av Camilla - 22 januari 2010 10:55

Mamma och pappa älskar dig, puss och kram

Av Camilla - 21 januari 2010 14:37

Har jag haft idag, vi satt och pratade om hur jag tycker att allt har gått, jag tycker att Eddie gör framsteg, även om de är så, tex är han inte lika skvätten av sig när det gäller saker inomhus, tack vare Vincent som kastar massa saker på golvet och skramlar en hel del så har Eddie blivit lite härdad, sedan idag tex så vågade han gå fram och hälsa på Leif när han satt på skotern, även fast skotern var på alltså, det har inte hänt förut,  han var heller inte lika rädd att gå förbi traktorn som står parkerad här borta idag, känns bra att han gör framsteg :-)


Jag kommer inte att träffa Kicki något mer, inte just nu iaf, men var det något så fick jag jättegärna ringa.


Annars har jag inte gjort så mycket, skönt det också. Krister ska jobba över idag så jag får se om jag ska åka och hälsa på någon eller om jag ska vara hemma.

Av Camilla - 20 januari 2010 18:04

Lagade jag till middag idag, det var jättegott, använde squash istället för pastaplattor, mums! Lchf maten är jättegod.


Har även beställt sukrin idag, ska bli spännande att prova.

Av Camilla - 20 januari 2010 11:49

Igår kväll så grinad Vincent så där mycket igen, han somnade först men vaknade efter en timme, till slut fick han komma ner och kika på tv med oss, sedan fick han välling vid 22, då somnade han.


Jag tycker att det ser ut som att det är 2 st tänder uppe som håller på att komma fram, de känns inte, men det ser så vitt ut.

Av Camilla - 20 januari 2010 11:46

I 2 dagar har det varit jättesvårt att göra upp en brasa, vet inte om det är veden eller vädret, nu brinner det iaf.


Idag ska jag åka in till stan, gå på skattkistan och kika sedan handla lite mat.


Pappa, jag skicka numren så att jag ser att de stämmer =)

Av Camilla - 19 januari 2010 18:18

Glömde skriva att Vincent sov till 8.30 idag, så det blev sovmorgon idag också, skönt =)

Av Camilla - 19 januari 2010 18:13

Tina ringde imorse och sa att hon var på väg till stan för att göra ett ärende och frågade om hon kunde titta förbi på hemvägen, såklart hon kunde det =) Vi satt och surra en massa och drack kaffe.


Medan hon var här så fick jag sms från grannen som undrade om jag ville gå på prommis, typiskt när man har besök, men hon kom förbi och hämtade Eddie som glatt följde med, han och Heros hade busat och sprungit en massa i skogen.


Annars idag har jag surrat med mamma i telefon, ringde pappa också, både igår och idag men jag fick inget svar.


Har dammsugit, dammat och torkat golven här hemma idag också, det var verkligen välbehövligt.


Nu ska jag ta och beställa hem sukrin så att jag kan baka lite lchf grejer =)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards