Alla inlägg under januari 2010

Av Camilla - 13 januari 2010 08:59

Han börjar få upp rätt bra fart nu, han är överallt, så nu får man verkligen passa honom, har iof inte just några farliga saker hemma, men han krype till braskaminen hela tiden, där är det så smutsigt och inge bra att stoppa små vedflisor i munnen.


Idag vet jag inte vad vi ska göra, det är fortfarande ganska kallt, - 18 nu när jag tittade.



Av Camilla - 11 januari 2010 21:03

Krister ringde och sa att han skulle jobba över idag, så jag och Vincent tog och åkte till Långsele och hälsade på Mia, det var så länge sedan vi sågs, riktigt trevligt att sitta och surra en massa.


Både Inez och Vincent var trötta så när den ena var glad så smågrinade den andra... haha, Vincent var trött redan vid middagen idag.


Nu ska jag strax krypa ner, känner mig också trött idag.



Av Camilla - 11 januari 2010 14:48

Än så länge går det bra, har ätit mer sallad till maten och ingen avocado, ska köra på nu så får vi se.

Av Camilla - 11 januari 2010 09:12

19 grader nu, hoppas att det blir ännu varmare lite senare så att vi kan gå ut på en promenad, Vincent gillar ju att åka pulka, men det har ju blivit så lite då dte varit så kallt.


Förresten så vaknar han oftast runt 7 på morgonen nu, men det ändras ju då och då, man vet aldrig med de här små.


Just nu kryper han omkring på golvet, satte han i soffan bredvid mig, men han vill bara krypa omkring så då får han vara på golvet istället.



Av Camilla - 10 januari 2010 21:15

    

Av Camilla - 10 januari 2010 21:02

Dessa fina bestick är en julklapp från hans kusin Lova, så fräsiga, tack så mycket.

 

Denna fina jacka kunde inte hans farmor och farfar motstå, jag förstår varför, den är så fin, tack tack.

  

Av Camilla - 10 januari 2010 10:39

Jag kommer att köra vidare med lchf fast utan avocado i tron om att det var den som utlöste mitt magont, det var efter jag ätit den som jag fick så där fruktansvärt ont, nu har jag fuskat både igår och idag, men from imorgon kör jag igen, jag mådde ju så bra i övrigt, pigg och fick en massa energi.



Av Camilla - 9 januari 2010 20:14

Därför att jag inte är någon träningsmänniska helt enkelt, har aldrig varit och kommer aldrig att bli ;-) därför måste jag på något vis lägga om kosten istället, givetvis så motionerar jag, dvs promenader, men inget annat.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards