Alla inlägg under juni 2010

Av Camilla - 23 juni 2010 11:21

Nästa onsdag ska jag äntligen fixa håret, ska klippa mig + slinga eller färga, det får vi se vilket det blir.


Ska klippa lugg igen också, saknar att ha lugg faktiskt, åh vad jag längtar efter att få fräscha till håret :-)

Av Camilla - 23 juni 2010 10:35

Idag har jag känt flera gånger att det vibrerar/darrar i magen, väldigt långt ner känns det, frågade en kompis som sa att hon kände samma innan hon kände riktiga sparkar. Så troligtvis är det bebis jag känner.


Googlade lite och hittade många som känt samma :-)

Av Camilla - 22 juni 2010 10:32

Gör man för jämnan tycker jag, jag skulle bara ta reda på tvätten som torkat, men som vanligt så hittar jag alltid en massa annat att göra, plocka undan alla leksaker, tömma blöjhinken, bädda sängen, vädra osv :p känner ni igen er? dvs man har tänkt att göra bara en sak innan man tar det lugnt ett tag, men det blir alltid en massa saker :p



Av Camilla - 21 juni 2010 13:28

Idag åkte jag in till stan, tänkte köpa nån ny leksak till Vincent, kika på tapeter på Åhmans samt kika på en diskho på Fresks, men jag insåg att jag glömt mobilen hemma, märkte inte det förrän jag var framme, typiskt, det kan ju nämligen hända att de ringer från dagis om Vincent skulle behöva hämtas tidigare, tycker det känns dumt om de ringer och ber Krister komma när jag liks är hemma.


Så jag skyndade mig in på Åhmans, hittade en fin tapet från Boråstapeter, måste kika mer en annan dag, sedan bar det iväg ner på stan, köpte en stor badboll + en larv av något slag som lyser när man kastar iväg den, tänkte kanske att lillgubben tycker att den är rolig.


Det hade iaf inte ringt någon näsr jag kom hem, tur, men jag skulle ju som sagt ta det lugnt och strosa omkring, men nu blev det bara skynda skynda istället.



Av Camilla - 20 juni 2010 13:44

Är vad jag har gjort idag, har inte hunnit med så mycket mer, vi klev upp vid 8.30 imorse, Vincent vaknade strax efter 8, sedan låg vi alla i sängen och mös ett tag, hoppas att han fortsätter att sova så här, igår kväll lade han sig vid 19.30, han får lägga sig vid 19.30-20.00 idag också, det känns mer lagom än 18-18.30


Nu vet jag inte vad vi ska göra, kollade med Olof och Linda om de var hemma, men inget svar, får se om de hör av sig.




Av Camilla - 19 juni 2010 09:36

Igår var vi till Långsele och hälsade på, Vincent fick en jeansjacka av sin farmor och farfar, han blev jättecool med den på samt ett par jeans :-)


Han fick ett par skor också, ser ut som converse, men de var alldeles för stora, han får växa i dem helt enkelt.


Idag ska vi ev hälsa på Kristers farmor och farfar, de har kommit upp från Stockholm nu, de brukar vara här på somrarna.


Vincent ska sova först, ska försöka lägga honom vid 11 idag också, igår kväll lade han sig vid 20.00, han sov till 8.00 imorse, så skönt, därför tänkte jag att vi provar ungefär samma idag.



Av Camilla - 18 juni 2010 11:36

Är det idag, det regnar regnar och regnar, men jag känner mig på jättebra humör iaf =)


Fick sova till 8.15 imorse, Vincent vaknade strax efter kl 6, men han fick en flaska välling, sedan låg han och pratade en stund, gick dit och stoppade om honom och gav han nappen, då somnade han, vi har tänkt att vi skall börja lägga honom lite senare, dvs att han lägger sig runt 19-tiden, som det varit så har han lagt sig vid 18 ibland, han vaknar då så omänskligt tidigt ;-) Så vi får se hur det går ikväll, han sover nu iaf, senare än han brukar, det är bra för då är chansen större att han orkar vara vaken till 19/19.30-tiden.


Har just kommit hem, jag och Vincent har varit på affären en sväng, fick med oss jordgubbar hem, mums!


Nu ska jag kika lite på nätet, sedan blir det nog en snabbrepa med dammsugaren.



Av Camilla - 17 juni 2010 06:46

Kände mig så när jag vaknade imorse, känns som att jag behöver hitta på något, hälsa på någon kanske, jag saknar en sån där riktig vän som jag hade tidigare, är inte ovän med någon så utan en har flyttat ganska lång bort och den andra har det bara blivit så att vi inte ses så ofta :-(



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards