Alla inlägg under december 2010

Av Camilla - 22 december 2010 10:07

Nu har jag fyllt i papperet som ska skickas till skatteverket, som ovan ska han alltså heta, Erik är efter mammas morfar, han hette Erik Almgren, fint namn tycker jag.


Vincent heter Oskar i andra namn, det är efter Kristers farfars far.


Nu kommer pappsen snart förbi en sväng, sedan ska jag och A in till stan, ska på kläd dax och hitta något jag kan ha på mig.

Av Camilla - 21 december 2010 20:05

Han är så himla fin lillgubben!


   

Av Camilla - 21 december 2010 10:27

Vincent ser lite trött och ledsen ut, gullungen min!


  

Av Camilla - 19 december 2010 11:36

Ingen aning om vad jag ska hitta på, Vincent, Alexander och Krister sover, bara jag och Eddie som är vakna, Vincent sov till 8.30 imorse, men han var jättetrött redan kl 11 igen så han fick lägga sig. Jag klev upp vid 7.15 då Alexander kräktes en massa, var bara att stoppa ner honom i badet, han verkar kräkas lättast på morgonen, han åt nu innan han somnade, får se om det kommer upp en massa nu också.


Krister verkar lite seg sen gårdagen, så kan det bli när man dricker öl och whiskey, roligt hade de haft iaf.





Av Camilla - 18 december 2010 20:36

Jag och kottarna har varit i Långsele och hälsat på svärmor, kom hem strax före 8, har fikat och käkat där idag, det var inte dumt, tack för mat, fika och sällskap :-)


Vincent har gått och lagt sig och Alexander sover, det verkar gå bättre om han får vara upprätt när han precis har ätit, då verkar det inte komma upp någon kaskadkräkning, jag har provat att höja huvudändan på sängen också så får vi se om det fungerar.


Nu ska jag bara slöa, lär väl inte lägga mig all för sent, känner mig ganska trött.


Hittade en sak på discshop som jag vill ha:


http://www.discshop.se/filmer/dvd/desperate_housewives_sasong_5_7_disc/P75614


Jag har missat så många avsnitt av DH, trots att jag bara älskar den serien, tror att jag måste ta och köpa säsong 5 & 6.

Av Camilla - 18 december 2010 11:56

Jag är lite sen av mig, men nu har jag iaf sett Twilight och New Moon, riktigt bra filmer måste jag säga, New Moon var bättre och mycket mer fart i tycker jag, ska kika på Eclipse också, men det blir nog inte idag, Krister är borta tills imorgon, vill gärna se den med honom :-) Han är iväg på kick off med sina arbetskamrater, de ska käka julbord, bada badtunna och ta en öl(eller flera kanske ;-)


Annars då? Jo annars är allt bara fint, kände mig dock ur form och lite ledsen imorse, jag tror att det är kombinationen trötthet och hormoner som ställer till det ibland ;-)


Vincent och Alexander sover just nu, Alexander lär nog vakna snart och vara hungrig, han verkar förresten vara en liten kräkbebis, han kräks iof inte varje gång han har ätit, men när han gör det så är det mycket, han kräktes i vagnen idag så det var bara att ta ur allt och tvätta.


Får se vad vi ska hitta på idag, kanske åka til Långsele och hälsa på? Vi får se, nånting måste jag göra iaf, vill inte sitta hemma själv hela dagen.









Av Camilla - 17 december 2010 13:05

Syster yster med Alexander

   En liten go kille

Han har redan skaffat en mekaroverall

     

Så här tänkte Vincent åka på dagis i onsdags morse :-)

 

Vincent och Alexander

 Inpackad som ett litet paket

   

Knähunden Eddie tror att han är mindre än vad han är

  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards