Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Camilla - 7 oktober 2011 13:34

Igår var Vincent inge pigg på dagen, när han hjälpt mig att lägga Alexander så ville han också sova, han sover aldrig på dagarna annars, han sov i 2,5 timme, sedan var han piggare iaf.


På kvällen lade vi honom runt 18.30 som vanligt, han låg och sjöng, viskade och hade sig, då fick han komma upp och fika rostmacka framför tvn, han var så go, satt där och myste.


Idag åkte vi på öppna förskolan, men Vincent ville inte alls leka, han fikade lite iaf, sade hela tiden att han är trött, efter fikat så var han så trött att han var grinfärdig, lillgubben, vi åkte tidigare, hade tänkt ner på stan men hoppade över det, åkte på ica och handlade, sedan hem.


För en stund sedan somnade Vincent i min famn framför kaminen, frågade om han ville gå och lägga sig i sängen, det ville han så nu sover han.


Alexander sover också så jag passar på att njuta av tystnaden en stund :-)


Ruggväder är det ute, det småregnar och blåser, då är det skönt med braskamin vill jag lova.




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards