Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Camilla - 27 oktober 2011 08:49

Nu så är jag och barnen vakna här hemma, vi klev upp vid 7.30 ca, vid 5 tiden imorse fick Alexander för sig att det var ett bra läge att bajsa, så det var bara att kliva upp och byta blöja, han somnade om på en gång efter det iaf. Han får ingen välling längre när han vaknar, det har gått jätte bra, numera äter han aldrig förrän vi äter frukost vid 7.30-8.00 ca, så skönt :-)


Idag har jag inte hunnit göra så mycket ännu, äta frukost, klä på barnen, tänkte precis sminka mig själv, men kom på att jag behöver tvätta håret så då satte jag mig här ett tag innan jag kliver in i duschen, funderar på om jag ska ta och laga i ordning en köttfärspaj innan jag duschar... vi får se.


Igår var det verkligen fullt upp hela dagen, mest en massa nyttosaker, först lämna Vincent på dagis, sedan en promenad, när jag kom hem så blev det först en liten kaffepaus, sedan bädda rent i alla sängar, städa hela övervåningen, när det var klart blev det välling och sova för Alexander.


Sedan målade jag en omgång på skänken, får hoppas att den är klar nu, det är en bets som lyst igenom hela tiden, men jag vet inte hur det är nu, måste kolla i bra ljus, efter det lackade jag klart vardagsrumsbordet, men det får stå en vecka, det stod att lacken är inte helt färdighärdad förrän efter en vecka, där emellan hann jag med att äta lunch också.


Efter att ha hämtat Vincent på dagis åkte vi hem till Bettan och hälsade på, alltid lika trevligt.




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards