Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Camilla - 19 oktober 2011 12:33

Men jag hade bestämt att det blir ingen välling då han inte behöver det, efter ca en kvart somnade han om, men han vaknade strax efter 5 igen, tror att det var Vincent som väckte honom, han verkade drömma mardrömmar, släckte lampan när jag skulle gå upp, men då blev det livat - lampan få lysa skek han, lillgubben, han somnade om på en gång iaf.


Iaf fick Alexander en flaska välling när han vaknade strax efter 5, vet inte riktigt hur jag ska göra, men det känns som en bra idé med ingen mat efter 23.00 och inte före 05.00, vad tror ni? Han kommer ju att vänja sig mer och mer, då är det inte ens säkert att han vaknar så tidigt.


Jag hade tänkt att börja måla en skänk, men Alexander var så tjurig och ville inte somna, ingen mat skulle han äta innan sovdags heller, han bara spottade ut, det slutade med en flaska välling, nu tror jag att han sover men klockan är så mycket så jag vet inte om jag vill börja måla nu, annars kan jag göra det ikväll så klart, en tur med snabeldraken har jag hunnit med iaf, annars inte mycket, gjort upp en brasa och ätit lunch, ja också den dagliga 3,6 km promenaden, brukar som oftast gå den och senare på kvällen 1,5 km till eller längre om jag känner för det.




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards