Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Camilla - 25 oktober 2011 10:09

Säger Alexander ibland när jag eller Krister säger pappa, hmmm han verkar ska säga pappa före mamma... det går ju inte.. haha nä då det spelar ingen roll, han är så söt när han försöker säga något.


Har nyss kommit hem från en promenad, så fint med frosten i träd och buskar som hänger kvar, jag fick lite julkänsla faktiskt, började tänka på lussebullar, pepparkakor och glögg.... mums vad gott!

Av Camilla - 25 oktober 2011 07:28

Dvs Alexander har verkligen sovit dåligt inatt, men det gör vi väl alla emellanåt, han har vaknat och grinat jag vet inte hur många gånger, vet inte vad det är, lillgubben.


Vid fyra var det dags igen, dvs han vaknade för jag vet inte vilken gång i ordningen, Krister gick ner för att ta ipren mot sin huvudvärk, det första han frågade var om han ska göra välling, ja se karlar, nej sade jag han ska inte äta välling den här tiden, han skulle bara vara snäll så klart, men han får ingen välling på natten/jättetidigt på morgonen nu om han vaknar, det har han inte fått på ett tag, kan hända att han inte vant sig av med det riktigt, dvs att han vaknar för att han var van att få flaskan förut.


Jaja nog om det, igår var Vincent och klippte sig, han blev så fin så, Frida följde med och höll reda på Alexander, tack för det :-)


Nu ska jag hämta Vincent, han är vaken, hör hur han småhostar och snörvlar.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards