Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Camilla - 30 oktober 2011 09:57

Är det snart, jag har idag beställt julklappar så nu är det bara till barnen kvar, det är skönt att inte vara ute i julstressen som folk brukar  vara senare, jag förstår inte riktigt detta med att folk stressar så mycket inför jul, det ska väl vara mysigt med jul och inte en massa stress, eller?


Ska fundera på vad vi ska köpa till Alex när han fyller år också, funderar på en gunghäst av något slag.


Av Camilla - 30 oktober 2011 08:16

Japp nu så är det vintertid, vi höll barnen vakna en timme längre igår kväll, tänkte att det var lika bra att börja vänja dem på en gång, med Vincent var det inga problem men Alexander blev väldigt trött, han sov iaf till strax efter 7 imorse, Vincent var vaken lite tidigare, det brukar ta några dagar innan de vänjer sig, ja innan jag vänjer mig också.... haha


Igår var iaf  jag och Vincent på stan en sväng, var tvungen att köpa strumpor till Alex, han hade typ inga alls, men nu så, vi gick och tittade lite på jysk och Lindex också, de hade mycket fint på Jysk, sängkläder till barnen, jätte stora nallar, massor med fina tomtar osv.


Innan jag åkte hem var jag in på ica och köpte vanlijsocker, bakade kärleksmums häromdagen så när jag skulle göra cheesecake igår så fanns det inget vaniljsocker.


Bjöd hem svärmor och svärfar på cheesecake med daim igår, det var riktigt mumsigt, innan det hade vi ätit lövbiff med råstekt potatis och halloumiost, mums.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards