Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Camilla - 31 oktober 2011 15:04

Det måste jag säga att de är uppe på kläd dax, Vincent fick ett par skor av foffa i slutet på augusti, häromdagen upptäckte Krister att dragkedjan på ena skon är trasig, jag tog med mig båda skorna och åkte dit idag, hon sade att det inte är någon garanti när det gäller dragkedjor, men schysst som hon var så fick ta ett par helt nya vinterskor och bara betala mellanskillnaden, det blev 100:- det kallar jag bra service, jag kommer garanterat att köpa skor där igen :-)


Annars har jag som vanligt varit ute på morgonpromenad, sedan blev det stan då, in på ica, sedan åkte jag på den där grossistbutiken för att köpa toapapper, mem där tar de inte ort tydligen så då orkade jag inte, dvs åka och ta ut pengar och sedan dit igen, hallå hur många butiker finns det idag som inte tar kort? Det kan då inte vara många.


Väl hemma så lade jag Alexander, men han vägrade sova, precis när jag tänkte ge upp och hämta honom så somnade han, jag fick väcka stackaren eftersom jag skulle hämta Vincent, han hade inte sovit länge alls, nu så har jag lagt honom igen, han är tyst så jag tror han somnat.


Nu ska jag chatta vidare med telia, de har fortfarande inte löst mitt problem med brus i hemtelefonen, är så less på att behöva kontakta dem hela tiden.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards