Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Camilla - 6 mars 2012 12:34

Blev det idag, det kändes i ben och rumpa när jag kom hem vill jag lova, men skönt var det, jag har sedan jag körde igång gått minst 7 km varje dag utom en dag i veckan, riktigt skönt, jag känner att jag mår så bra av det :-)


Annars idag har jag mest pysslat på lite här hemma, har fyllt bilen med det som ska till återvinningen, dragit en repa med dammsugaren, inget spännande med andra ord.


Om en timme är det dags att hämta barnen, ska hämta dem på hembygdsgården idag, de skulle dit efter lunch, säkert fika något gott och leka en massa.


Jag har ringt till försäkringsbolaget angående ugnen också, frågade hur länge jag måste vänta innan jag kan få en ny ugn, de sade att det är reparatören som säger till dem, dvs om den inte går att laga så får jag en ny, jag hoppas på det då denna krånglat en hel del.


Inget nytt på jobbfronten iaf, jag hoppas att jag hittar något snart.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards