Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Camilla - 23 mars 2012 07:01

Var Vincent på igår, herregud vad tiden går fort, det gick iaf jättebra, han var så rolig när hon höll fram en massa olika bilder och frågade vilken man kan åka ? Han svarade att man kan åka skridskor, sedan sade han åsså sidor(skidor)kan man åka... haha sötis.


Yvonne på Bvc sade att Vincent ligger före i utvecklingen när det gäller tal och att kunna ta fram saker ur minnet och så.


Efter det var vi och hälsade på Bettan, surrade och drack kaffe. Sedan hem, lägga lillen, lunch förmig och Vincent, sedan tog vi det bara lugnt.


Idag efter lunch ska jag ringa till han som har varit här och grejat med ugnen, jag vill ha en fungerande ugn nu, den fungerade inte efter att han justerat termostaten, precis som jag trodde. Han höll på att dividera om att byta element eller döma ut den, jag sade till honom att nu kan han inte hålla på och byta något mer, jag tänker inte slösa bort några mer ingredienser på en ugn som inte fungerar.


Ja just det Vincent hittade på bus här på morgonen, det var alldeles blött ovanpå sophinken inne på toan och på lite andra ställen, då hade han sprutat ut både parfym och vatten. Han kan om han vill han också... haha




Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards