Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Camilla - 21 mars 2012 17:56

Jag är så pass omotiverad till denna kost idag att jag funderar på att sluta, jag tycker verkligen att det suger, det har iof bara gått en vecka, men jag vet inte, känns som att det inte är särskilt roligt direkt. Nej det brukar inte vara roligt att gå ner i vikt, men tom att räkna kalorier känns mer motiverande.


Helst av allt vill jag bara träna mig ner i vikt, genom att träna hemma samt promenader, kanske är det bara de små kostförändringarna som krävs? Jag vet inte, är det någon duktig som kan tips mig?

Av Camilla - 21 mars 2012 06:36

Om jag ska vakna, jisses vad trött jag är, Alexander sover oroligt på nätterna sedan han kom hem efter helgen, riktigt jobbigt, nu har han ätit välling i två nätter igen, längtar verkligen tills detta med vakna nätter är över, känner mig helt utmattad då jag ofta har svårt att somna om.


Jaja nog om det, barnen ska på dagis, jag ska ringa VC om Alexanders eksem som inte vill bli bättre, hoppas att de kan titta på det.


Ska ev in till stan och posta två paket, om jag orkar, sitter och dricker första kaffekoppen nu :-)


Vincent är iaf superduktig och har varit utanblöja i två dagar här hemma, på natten har han haft. Igår sa han till att han ville göra nummer två också, duktig kille.


Pappsen har kommit hem också, ska ringa sedan och höra att allt är bra, snart ses vi :-) Kram!


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards