Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Camilla - 15 mars 2012 15:13

Har jag som bara den just nu, sockermonstret försöker ta över min kropp, men det kommer jag inte att tillåta. Jobbigt är det dock.

Av Camilla - 15 mars 2012 13:41

Vincent har sedan någon vecka tillbaks varit sååååå jobbig, sur, slår mig mest hela tiden, är dum och knuffar Alexander, jag tror jag bryter ihop snart. Det är väl åldern antar jag, 3 år är han snart.


Nu har vi nyss legat och läst en massa sagor, när han inte får fortsätta att höra sagor så får han ett vansinnesutbrott, det får han hela tiden just nu så fort han inte får som han vill, riktigt drygt. Han verkar dessutom jättetrött eftersom han kliver upp strax efter 6.00 mest varje dag, men han vägrar att vila. Riktigt drygt, jag är så less just nu. 


Av Camilla - 15 mars 2012 06:52

Mixtra med maten nu på ett tag för att gå ner i vikt, men jag blev så less i förrgår att jag bestämde mig för att ta bort alla kolhydrater ett tag för att se hur det fungerar, igår mådde jag bra iaf, jag skulle verkligen vilja att det fungerar denna gång, jag kommer inte att vräka på en massa fett som jag gjorde förra gången utan ta det lite lugnare och känna efter denna gång. Jag vill verkligen bli av med min övervikt som jag bär på, visst en del tycker kanske inte att jag är äverviktig, men alla ser mig ju inte naken heller... haha 


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards