Alla inlägg den 25 mars 2012

Av Camilla - 25 mars 2012 19:05

Jag har varit som överkörd hela dagen, trött, sur, irriterad, en riktig bitch känner jag, det måste bero på någon form av omställning i kroppen då jag äter så lite kolhydrater, just nu känns det lite bättre, hoppas att det tänker fortsätta att vara bättre, annars vet jag inte, jag kommer att fortsätta med lchf och verkligen ge det en chans, men känner jag att det inte fungerar så kommer jag att hoppa tillbaks till att räkna kalorier eller GI för att gå ner de kilon jag önskar. Jag har inte haft ont i magen eller något, bara denna trötthet och irritation, inte roligt att vara så när Krister och barnen är hemma.


Annars har vi inte gjort så mycket idag, var ute med barnen på förmiddagen, de plaskade och lekte glatt i vatten/lerpölarna, de var lagom fina när det var dags att gå in och äta lunch.


Resten av dagen har jag bara som jag skrev ovan känt mig trött och suttit i soffan, jag kan inte skylla på att jag var vaken länge igår kväll eller att Alexander varit vaken, han åt inte ens välling inatt, annars har han ätit typ varje natt sedan han var i Långsele hos farmorn och farfarn.  


Förresten så glömde jag skriva litegrann efter BVC besöket, Vincent väger nu 17 kg och är 96 cm lång, Alexander väger 11,4 kg och är 79 cm lång(lite osäkert då han hade svårt att stå still)


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards