Alla inlägg under februari 2013

Av Camilla - 17 februari 2013 22:26

Det sammanfattar denna dag bra, började dagen med att promenera 60 minuter på bandet, sedan städa nedervåningen, efter det fick grabbarna hjälpa mig att baka bullar, både med att sätta degen samt baka ut, de tyckte att det var jätteskoj :-)

När Krister kom hem från jobbet så stack jag ut på en promenad med Eddie, totalt blev det 8.7 km, känns bra, bara att fortsätta så här ungefär så kommer vikten att gå neråt fortare ;-)

Imorgon blir det öppna förskolan med barnen samt handla lite, barnen brukar vara rätt trötta efter så då kan jag passa på att träna lite.

Av Camilla - 17 februari 2013 10:52

60 minuter på bandet-check, tänkte styrketräna lite också, men får se om det blir senare, tog och gjorde veckans akvariestädning istället, tror jag ska ta en repa med snabeldraken också, sen lite lunch tilm grabbarna och en stunds lek ute, är ju finväder idag igen :-)

Av Camilla - 16 februari 2013 23:01

Och jag ligger redan i sängen, har varit full rulle mest hela dagen, sovmorgon till runt 9, tack för det :-) sedan frukost, en dusch,bada grabbarna, lite pyssel hemma, sedan gjorde jag i ordning för att gå ut och grilla korv, grabbarna tycker att det är så roligt, vi var ute en bra stund med sällskap av närmaste grannarna.

När Krister och grabbarna gick in så tog jag en prommis på 4 km, hem och slappa en stund,sedan stekte jag plättar och gjorde rårörda jordgubbar till grabbarna, de åt förvånansvärt lite, de var nog inte så hungriga efter korv och fika. Efter att ha käkat tog jag en promenad till på 4 km, riktigt skönt. Resten av dagen har jag slappat, Krister har suttit ute och grillat samt tagit en öl med grannarna nu på kvällen. Imorgon ska han jobba så jag vet inte riktigt vad jag och grabbarna ska hitta på? Baka kanske, ja vi får se.

Av Camilla - 15 februari 2013 14:33

Riktigt svettig nu, pust! Jag springer typ aldrig utan går fort, det är mkt jobbigare att gå på bandet än att gå ute, jag föredrar ändå att gå ute när jag kan, idag är barnen hemma så då blev det bandet.

Nu ska jag eftersvettas lite innan duschen, sedan är det nästan dags att börja med maten.

Förresten så står vikten still denna vecka, vägde exakt samma som förra veckan, lite surt, men det är väl så ibland, bara att fortsätta kämpa mig neråt och i bättre form ;-)

Av Camilla - 15 februari 2013 12:52

Observera att jag är långt ifrån klar med inredning, kommer nya bilder senare :-)

Av Camilla - 15 februari 2013 12:48

Här ser ni även hur väggen såg ut innan...

Av Camilla - 15 februari 2013 12:36

500:- på Åhmans, perfekt när jag håller på att göra i ordning här hemma :-) man tackar!

Av Camilla - 15 februari 2013 12:33

Inte snyggt, men jag klippte ner alla växter igår när jag flyttade om i akvariet, hoppas att de växer upp snabbt ;-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards