Alla inlägg under februari 2013

Av Camilla - 1 februari 2013 19:35

Äta godis och snyta mig... Haha :-P

Idag har jag iaf varit bort till Bettan och hälsat på en sväng, tycker så synd om barnen då jag har så dålig ork så då gick vi bort så de fick leka medan jag fick sitta och dricka kaffe och surra, inte så ansträngande ;-)

Efter vi varit där så ville barnen vara ute en stund, var skönt med frisk luft.

Sen efter middagen slängde jag ihop semlor och bjöd svärmor och svärfar som kom på besök.

Nu så har barnen lagt sig och jag ska göra absolut ingenting, ska bara slappa, kika på desperate housewives mest troligt, ha en trevlig kväll!

Av Camilla - 1 februari 2013 08:03

De två senaste veckorna har jag gått ner 0.2 kg per vecka, visst det kan snabbare om jag låter bli godis på helgen, men vad fasen det är ju gott och jag har ju egentligen inte bråttom ;-)

Har inte tränat så mycket på sistone heller då jag mest har hållit på att renovera hemma, då jag hållit igång hela dagarna så har ingen ork att träna funnits och denna vecka blev jag dessutom tokförkyld.

Vaknade jag med huvudvärk, snuva och ont i halsen, det var tänkt att jag skulle åka på hockey med mina kära vänner på Eon imorgon, men jag känner att jag inte orkar när jag mår så här, tråkigt :-(

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards