Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Camilla - 7 januari 2013 21:22

För en stund sedan så låg han fortfarande och knackade i sänggaveln, förhoppningsvis så somnar han snart efter att ha suttit och tittat på sveriges mästerkock med oss, undrar om lillgubben är nervös för att gå på dagis, var så länge sen han var där.

Av Camilla - 7 januari 2013 19:40

Det har varit full rulle hela min första dag utan arbete, fixa och dona lite här hemma på morgonen, sedan packa in barnen för att åka på stan, var på AF och anmälde mig arbetslös, efter det till optiker för att fixa linsvätska, sedan på Fresk för att köpa pensel, roller, kvistlack, målartvätt samt maskeringstejp, tvättstugan är det rum som jag tänker börja med, ska ta en före och efter bild, men lovar inget när det blir klart.


Efter det så åkte jag till Helgum för att hälsa på Linda, var där bra många timmar, så länge sedan vi surra så det var roligt :-)


Sen hem laga mat, käka, hänga massa tvätt.... ja sånt tråkigt vardagligt som är helt ospännande att läsa, har hjälp grannen med mobila bredbandet för en stund sedan så nu ska jag bara slappa, kika på Farmen.


Trevlig kväll på er!


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards