Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Camilla - 14 januari 2013 22:53

Dagen började tidigt, vid 6 tiden ca tyckte Alexander att det var dags att kliva upp, frukost efter en halvtimme, grabbarna är alltid hungriga direkt på morgonen, Krister likaså.... Haha

Efter det så stoppade jag ner dem i badet, oftast bäst att bada på morgonen eftersom de är så trötta på kvällen, medan de bada hann jag plocka ihop lite, ta reda på tvätt och sånt...

Resten av dagen har jag kvistlackat tv bänken och Alexanders säng, sedan målat väggarna i tvättstugan samt dörr, bättrat på runt fönstret målat och skåpluckorna, måste nog måla en gång till, såg ut som att det fanns små fläckar som inte är täckta.

När jag var klar så tog jag och slängde i en hårfärg, det tog inte som det skulle sist av någon anledning.

Sen var det bara att fixa käk och vänta på Krister, nu på kvällen har jag och Vincent spelat super mario på Nintendo 8 bitars.... Haha hur kul som helst :-)

När barnen lagt sig så tog jag och grundmålade Alexanders säng, sen så har jag hunnit slappa en liten stund, kikat på tyg till tvättstugan, hittade ett jättefint, men har inte bestämt mig än, ska mäta lite mer exakt också.

Nu ska jag bläddra i Ikea katalogen en sväng innan det är dags att sova.

Blir så irriterad på min nästäppa bara, verkar ha dragit på mig en förkylning, hoppas att den ger sig iväg fort.


Av Camilla - 14 januari 2013 09:04

Här är två av mina nuvarande projekt som jag ska göra i ordning, tv bänken som stod nere skall målas vit och få en plats uppe.

Sedan så köpte jag en säng till Alexander igår som också skall målas vit, måste köpa madrass, täcke och kudde till den. Blir skönt för honom att få större säng att sträcka ut sig i :-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards