Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Camilla - 12 januari 2013 20:21

Idag började jag med att sova till ca 9.00, skönt att få ligga och dra sig även om barnen lever om och gör det svårt att sova hårt ;-)


Efter att ha druckit en shake till frukost så tog jag på mig målarstassen och målade en omgång i tvättstugan, hann nästan klart tills svärmor och svärfar kom och hälsade på, fika och surra med dem, sedan kom pappa och hälsade på, vi har surrat och käkat middag, han åker snart till varmare breddgrader ett tag, kommer att sakna dig pappsen <3


Efter att han åkt så har jag grejat på här hemma, satt upp nya gardiner i vardagsrummet samt bytt till nya kuddöverdrag på soffan här nere och uppe, blev verkligen super!


Nu så ska jag snart sätta mig och kika på Desperate housewives(om Krister vill förstås) och bara slappa, imorgon ska jag mest troligt hämta en säng till Alexander, annars vet jag inte, är det lika kallt som idag så blir det att vara inne eller hälsa på någon, 26 grader kallt är det ute nu, jag har inte varit utanför dörren, brrrrr!



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards