Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Camilla - 9 januari 2013 15:30

Har hållit på med att fixa i ordning tvättstugan mest hela dagen, lämnade grabbarna till 8.45, hem och tog en prommis med Eddie, sedan har jag slipat, målartvättat väggar och tak och sedan målat väggarna, jag hann inte runt allt idag, tog lite tid då det är en massa rör och en panna som inte går att flytta på, imorgon blir det att fortsätta, det kommer att bli så ljust och fräscht :-)


Slängde ihop nån form av kasslergratäng till middag med ananas, kassler, ris samt grädde med ajvar relish och tacosås, hoppas verkligen att det går att äta.


Får se om jag ska åka till stan en sväng sen eller om jag tar det imorgon? Ska hämta ett paket från Jotex tänkte jag, vill ha så mkt tid som möjligt att fixa med tvättstugan imorgon då grabbarna är på dagis, för på fredag är de hemma, det bestämdes att de går på dagis tis tom tors så länge jag är arbetslös, hoppas att jag får jobba snart igen, saknar verkligen jobbet med bästa arbetskamraterna.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards