Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Camilla - 15 januari 2013 21:33

Han var så glad förut att han skulle börja på näckrosen(avdelning för lite större barn), men inte längre, han vill inte alls, Anki sa att idag att vill han inte så skyndar de långsamt, hon sa att självklart kommer de inte att pressa honom, lillgubben var så ledsen hemma ett tag idag och ville vara ifred, stackars liten, jag ska prata med dem igen imorgon bitti, det går ju inte om han ska vara arg och ledsen.

Har funderat också på om han sover dåligt då han är trött så ofta, det har jag funderat på tidigare också, men det kommer och går, sa till Krister att vi kanske ska lägga en madrass på golvet så får han lägga sig där om han kommer på natten, vilket han sällan gör men iaf. Ska prata med lillgubben imorgon :-)

Idag har jag målat klart väggarna i tvättstugan, har även målat dörren en gång till samt börjat måla taket.

Har även målat Alexanders säng en gång, känner mig väldigt trött i kroppen, har blivit förkyld, känner det bara mest på kvällen, har väl inte tid att känna efter på dagen....haha

Nu ska jag ta och läsa lite tror jag.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards