Alla inlägg den 17 januari 2013

Av Camilla - 17 januari 2013 22:19

Har inte suttit ner många minuter idag, målat taket i tvättstugan, lackat skåpluckorna samt runt fönstren, målat Alexanders säng en gång till, ser att det kommer att behövas ytterligare en strykning.

Har ringt massa till a-kassan och försäkringskassan också för att fixa så jag får arbetslöshetsersättning, det saknades 3 dagar på arbetsgivarintyget så jag var tvungen att beställa ett nytt samt att a-kassan behövde intyg på hur många föräldradagar jag tagit ut, suck varför kan det inte vara enkelt, papperssverige!

Efter den turen så tog jag och målade dörren i tvättstugan, sen surra med mamsen en stund innan det var dags att hämta knopparna. Vincent beställde varm choklad och macka till mellis idag, så det blev det. Idag har han varit jättetrött igen och kissar på sig, vet inte vad det är, tröttheten gick över när han fick hjälpa mig att städa dock ;-) vi har burit upp leksaker till Alexanders rum nu när han kan gå i trappan själv så måste han ju ha sina saker på rummet :-)

Sedan dammtorka, dammsuga och torka golv uppe och nere, sist men inte minst tog jag och rensade bland växterna i akvariet samt blandade ny mäsk(det växer som bara den av det)

Behöver jag säga att jag är trött? ;-) ska läsa lite nu och hoppas på varmare imorgon, -28 nu, men det lär det nog inte vara.

Pappsen du åker nog i rättan tid från denna kyla. Kram <3

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards