Alla inlägg den 6 november 2009

Av Camilla - 6 november 2009 12:14

Nu håller våra nya grannar på att flytta in, skoj med ett par som är i samma ålder som oss :-)

Av Camilla - 6 november 2009 12:10

Jag vet inte, men jag tycker att fredagar är jättemysiga, då vet jag att jag har hela helgen framför mig med Krister hemma.


Idag har jag pysslat på här hemma medan Vincent sov, satt in en del papper, tvättat, städat köket och badrummet, gjort upp en brasa, sedan vaknade Vincent och fick käka gröt, sedan käkade jag, jag åt det som jag lagade på vår 3-års dag, så mumsigt.


Nu ska jag kika runt lite på nätet, sedan blir det att åka och handla lite diverse på Ica.


Ja just det, vi har en ny bil nu, audin är bortbytt mot en Citroen Berlingo, värsta räceråket ;-)

Av Camilla - 6 november 2009 12:07

Jajamän det är idag det, stora killen, världens goaste och gladaste unge, vi älskar dig så.


Imorse sov han till 5 över 7, dvs han åt inte vid 5-6 tiden, det har han inte gjort den här veckan, han har ätit senare och senare och idag åt han inget förrän vi hade klivit upp, då blev det en vällingflaska, jag satt och kika på nyhetsmorgon medan han låg i min famn och åt, det var riktigt mysigt.

Av Camilla - 6 november 2009 12:01

Igår var jag, Vincent, mamma och Jörgen i Ramsele, de åkte med mig från Österforse, roligare med sällskap i bilen :-)


När vi kom fram så packades Vincent in i overallen och ner i vagnen, Tina var inte hemma ännu utan var på Ica och städade, så vi tog en repa på byn, alltid skoj att kika runt, man träffar alltid på nån man känner.


När Tina kom hem så fikade vi och surra en massa, sedan klädde vi på oss och gick ut igen, Nattis och Nico hängde med också, Tina stannade hemma och vilade, vi handlade för att göra kantarellsoppa, den blev riktigt god, men mäktig, jag orkade inte min portion, till den åt vi små brödsnittar och i soppan hade vi egengjorda krutonger.


Efter middagen och kaffe bar det iväg hemåt, Krister var i Långsele så jag och Vincent åkte dit, kom hem runt 20 ca, bytte till pyjamas på Vincent, gav han välling, sedan somnade han som en stock.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards