Alla inlägg den 18 november 2009

Av Camilla - 18 november 2009 21:40

Blev det idag, det var så himla roligt att träffa Linda, så länge sedan vi sågs, vi lovade att vi ska ses oftare i fortsättningen, det tycker jag låter som en bra idé. Ska ringa henne till veckan så att vi kan åka och hälsa på en sväng ev =)


Vi satt och surrade om allt, det var så skönt att bara dricka kaffe och prata en massa, jag känner nu vad jag saknar henne, men vi får göra som jag skrev, ses oftare helt enkelt, vi pratade förresten om en gammal kompis idag som har flyttat till Sundsvall, om någon har kontakt med Annie så får ni gärna lämna en kommentar, jag har inte ens hennes nummer, funderar så mycket på hur det är med henne.


Nu ska jag kika vidare på Greys innan det är dags att dejta kudden.





Av Camilla - 18 november 2009 07:54

Det är vad jag gör i princip hela tiden, nu tänker jag äta allergitabletter ett tag för att se om det hjälper, om snorandet fortsätter så måste jag gå och ta ett allergitest, det kan ju vara Eddie, jag tror inte det eftersom då borde det vara mycket värre.


Så här kan jag ju inte ha det, man blir ju tokig av att konstant ha en kliande näsa, eller ja flera ggr per dag, har så dåligt luktsinne också, det har jag haft hela tiden som jag varit snorig, kanske beror på min såriga näsa, jag ska knapra tabletter så att den läker ihop så får vi se sen om det är bättre, annars blir det doktorn.

Av Camilla - 18 november 2009 07:42

Igår kväll somnade han direkt när vi lade honom vid 18.30, men sedan när vi gick upp och lade oss strax efter 9 så vaknade han, han var inte ledsen, tvärtom, han låg och skrattade, slog med nappen i spjälorna och höll på, till slut när kl var 22.20 ca så gjorde jag i ordning en flaska välling, han åt upp allt!!! sedan somnade han på en gång, troligen var han vaken så pass länge att han blev hungrig.


Han vaknade som vanligt vid 6.30, då brukar han få vällling, sedan somnar han om en stund, imorse fick han bara nappen eftersom han åt så sent, men då vaknade han igen vid 7.15, då fick han välling och en ny blöja, så nu sover han igen, tänkte att det var bra om han somnade en stund till eftersom han dels var vaken en bra stund igår kväll samt att han bara sov en gång igår på dagen.


Jag själv klev upp, jag kände mig inte nog trött för att gå och lägga mig igen, så jag dricker kaffe och kikar på nyhetsmorgon. Tror att jag ska klä på mig snart och gå ut i garaget och hämta ved, så mysigt att göra upp en brasa på morgonen.


Idag skulle jag egentligen åka till Ulrika, men då Linda fyller år idag så ska jag dit istället, det var evigheter sedan vi träffades, jag förstår inte varför man inte kan ta sig för och träffas, det är ju inte så svårt egentligen.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards