Alla inlägg den 12 november 2009

Av Camilla - 12 november 2009 08:31

* Spelet Lips till xbox 360

* Eltandborste

* Stavmixer

* Prenumeration på tidningen Ångermanland

* Scrapbook grejer(papper, dekorationer, stämplar m.m)

* Ny Vinterjacka

* Fina dessertskålar

* Mjuka sköna tofflor

* Presentkort på Ikea

* Smycken

* Ett fint fågelhus som ser ut som en villa(ett sånt som man kan sätta en pinne under och sedan sätta ner i marken)

Jag fyller på denna eftersom jag kommer på nåt skoj :-)

Av Camilla - 12 november 2009 08:27

Gjorde jag igår eftermiddag så de ska väl bakas någon gång under dagen, jag ska göra såna som man skär, min mormor gjorde alltid såna, tänker på henne när jag ser såna pepparkakor, blir väl att baka dem ikväll eftersom det är tänkt att jag ska åka på stan idag och träffa Sanna och Saga, om inte Vincent sover så länge att det blir för sent så.



Av Camilla - 12 november 2009 08:25

Jag har inte känt mer än att det är lite ömt i området där hon stack mig, får hoppas att det inte blir något mer.

Av Camilla - 12 november 2009 08:18

Eller ska man säga hungrig? Han vaknade 6.40 och bara gallskrek när jag kom in till honom, gav honom va nappen, då var han nöjd till kl 7, sedan började han jollra på, tänkte då att det är lika bra att kliva upp.


Vi gick ner och kikade på nyhetsmorgon och åt en flaska välling, mysigt.


Nu har jag hunnit äta frukost, göra upp en brasa och plocka undan i köket, det är skönt att gå upp tidigt när man känner sig pigg, det gjorde jag idag, jag har gjort det i flera morgnar eftersom jag har sovit så himla bra.


Ingen snuva, ingen astma på natten, så skönt, hoppas att det förblir så, annars måste jag prata med farbror doktorn om att göra ett allergitest.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards