Alla inlägg den 13 november 2009

Av Camilla - 13 november 2009 18:58

Har jag varit idag, varit och kikat runt på lite julklappar, julpynt och annat smått och gott, det är alltid roligt.


Mamma och Jörgen åkte direkt till stan när de kom, jag passade på att dammsuga uppe och nere, samt damma av med dammvippan och torka vissa ställen där dte behövdes, laddade en tvättmaskin också, sedan när Vincent vaknade så fick han käka lunch, det fick jag också, sedan åkte vi int till stan.


Vincent är alltid lika snäll att ha med sig, han grinar eller skriker i princip aldrig, enda gången är när han blir trött, då måste man ju få grina, sötnosen där, han sov iaf genom halva besöket i stan.


Innan vi åkte hem var vi in på Ica, skulle bara köpa grekiskt lantbröd, men det slutade med att vi köpte såna pizzakit och massa tillbehör, så det blev baka pizza när vi kom hem, det blev riktigt mumsigt. Jörgen betalade allt, tack så mycket, vi bjuder igen nästa gång.


Jag var in på bolaget och köpte några öl till Krister också samt en Corona och en liten vinflaska till mig :-) jag var fundersam först om jag skulle köpa något på bolaget, men Krister har ju namnsdag idag, så då blev det ett besök där iaf.



Nu har vi nyss lagt Vincent, han var jätte trött och somnade direkt efter en flaska välling, blir att kika på postkodmiljonären och efter det idol, mysigt.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards