Alla inlägg den 16 november 2009

Av Camilla - 16 november 2009 14:30

Det har jag lagat till Vincent idag, det blev färdigt lagomt tills han skulle käka lunch, så han fick en portion då, han tyckte att det var jättegott, tallriken blev tom väldigt fort, han ville ha mer, men det fick bli lite efterrätt istället, hemmagjord hallon, blåbär och jordgubbspuré blandat med lite turkisk yoghurt, det tyckte han också var mums, han tycker om det mesta lillknoppen :-)


Annars har jag varit ute på 2 st promenader idag, jag har fuskat lite mycket senaste veckan, det märks direkt på vågen, dvs att det börjar gå åt fel håll, så jag tänkte att näe det ska inte få fortsätta åt fel håll, bara att kämpa på.


Surrade med mamma idag, det händer jättekonstiga saker där hemma, någon som ställer om timers, drar ur kontakter, en natt brann det ett ljus också, skumt, undrar om det är min morfar som busar med dem, han hittade på mycket bus när han levde :-)


Eddie har förresten matstrejk, vi trodde först att han kanske är sjuk, men det är han inte, provade att lägga en bit ost på hans mat, den åt han men inte maten, han tror alltså att vi ska bjuda på något annat, haha men det kommer inte att hända, han har gjort så här flera gången förut, nu har han inte ätit sedan i förrgår, mer än lite hundgodis som han fick när vi var ute och tränade samt Daisys mat som stod framme igår :p



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards