Alla inlägg den 20 november 2009

Av Camilla - 20 november 2009 08:18

Haha vad många rubriker det blev idag, ja iaf så kom Krister hem vid halv 12 igår, då gav han upp jobbet, han hade ont i kroppen och feber, det var nog biverkningar efter vaccinationen, men efter massa sova igår på dagen så kände han sig mycket piggare, idag så jobbar han igen.


Annars igår så fick jag besök av Jenny och Hugo, det var roligt att ses, gud vilken fart det är på Hugo jämfört med Vincent, tänk vad olika de är.

Av Camilla - 20 november 2009 08:10

Inatt drömde jag att jag bodde i ett hus där det spökar, jag drömmer det ganska ofta, jag tror att det beror på att jag är så rädd för att bo i ett hus där det spökar, men det behöver jag ju inte vara orolig för, det spökar inget här hemma.


Till rubrik nummer 2, jag har fått ont i halsen, inte jättemkt men iaf, det började igår morse, det har iaf inte blivit värre så det är ju bra :-) jag hoppas att det är detta som har spökat när jag snorat så mycket, dvs att det är en förkylning som inte har brutit ut, det skulle vara skönt att slippa astman jag haft på natten och så, inatt har jag inte haft någon astma, skönt, kanske det ger med sig utan att jag behöver gå till doktorn.


Nog om det, idag är det fredag, dvs veckans bästa dag, fredagsmys med idol och snacks, mums.


Nu ska jag kika lite på internet, sedan klä på mig och göra mig klar för en morgonprommis.


Ha en bra dag

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards