Alla inlägg under april 2010

Av Camilla - 26 april 2010 08:21

Vincent sover dåligt,han är förkyld sedan så ser jag att det är på väg en tand till, han vaknade vid 23, 01, 03 samt vid 5, så det har inte blivit någon vidare sömn, hoppas verkligen han sover bättre inatt.


Nu ska vi strax åka ner på dagis, jag ska lämna honom där till kl 12, ska passa på att handla mat nu direkt på morgonen, skönt att göra det själv + att det inte brukar vara så mycket folk på morgonen.



Av Camilla - 25 april 2010 10:06

Har det varit här hemma, Vincent är förkyld så igår kväll vägrade han att somna, ca 22.30 tror jag han somnade, han somnade först som vanligt vid 18.30 men vaknade efter en timme och pratade en massa, till slut fick han komma ner och leka, sedan lade vi han igen vid 20.30, men inte ville han sova, han höll bara på att greja, men inte så mycket grin.


Inatt däremot så vet jag inte hur många gånger vi har varit till han, då har han grinat. Har nästan inte sovit någonting, varken vi eller Vincent alltså.


Sedan idag så brände han ena handen på kaminen, han brukar inte röra den, men fick för sig att göra det idag, så han har grinat bra länge, nu har han äntligen somnat för en liten stund sedan, han fick blåsor i handen, stackars liten. Hoppas att han sover minst 2 timmar nu iaf.




Av Camilla - 24 april 2010 18:11

Idag har vi varit sega alla 3, Vincent är lite snuvig så vi har myst en hel del, dvs under filten i soffan, så skönt. Vi har även varit ute på en prommis, bitvis var det jätteskönt och bitvis blåste det jättekallt, men skönt iaf.


Har inte gjort så mycket mer idag, åkte in till stan en sväng förut och handla godis på videoteket, bästa godiset där. Så ikväll blir det bara mys framför tvn, Vincent har redan lagt sig, han verkade så trött, vet inte om han somnat, jag tror det, han låter inget iaf, han sov tom ca 40 min på em, jag väckte honom så det inte skulle bli knas nu på kvällen.

Av Camilla - 23 april 2010 12:32

Lämnade Vincent direkt idag, han vinkade glatt när jag gick, jag hade ingen lust att åka hem så jag åkte på jobbet och hälsade på, stämningen var sådär, det kändes lite konstigt att vara där nu när man vet att det snart inte finns kvar längre. Jag skrev under uppsägningen också, fick en klump i magen när jag gjorde det, kändes inte alls bra.


Med Vincent har det gått bra iaf, men han åt nästan ingen lunch, det var köttsoppa, han tyckte visst inte att det var så gott, nu sover han, han somnade direkt, det märks att han blir trött av att vara på dagis.



Av Camilla - 22 april 2010 13:16

Idag sade jag hej då till Vincent, och lämnade honom en stund, han vinkade glatt och fortsatte att leka.


Skönt att han inte blir ledsen när man lämnar han. Han fick även äta lunch med de andra barnen idag, även jag fick lite när jag kom tillbaka. Allt hade gått jättebra. Imorgon kan jag nog åka hem så att jag inte behöver sitta där och vänta.



Av Camilla - 21 april 2010 16:45

Fick vi idag på jobbet, hela verksamheten läggs ner from 1/6, det känns väldigt vemodigt måste jag säga.



Av Camilla - 21 april 2010 13:07

Fick ett sms av Bella att det är möte med all personal kl 14 idag, om Frida kan passa Vincent så ska jag dit, hon skulle till läkaren kl 13 så hon skulle höra av sig så fort det bara gick, om jag inte kommer iväg så ska Bella höra av sig och berätta vad det handlade om, hoppas att det är något positivt. Men det kan ju även vara åt andra hållet, dvs att jag inte har något jobb att komma tillbaka till.


Annars idag har vi varit på dagis, lämnade honom inte själv idag, de hade så mycket barn så de tyckte att vi skulle vänta tills imorgon, så då ska han få vara utan mig, han ska även få äta lunch där. Han verkar stortrivas iaf, lekar och skrattar en massa.



Av Camilla - 20 april 2010 12:05

Det har gått bara bra, Vincent leker och busar, imorgon ska jag lämna honom en stund, jag tror att det kommer att gå jättebra :-) Just nu sover han, när han vaknar så ska jag åka in och handla mat. Senare idag kommer svärisarna.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards