Alla inlägg under april 2010

Av Camilla - 19 april 2010 12:08

Idag har vi varit på inskolning första dagen, Vincent brydde sig inte alls om mig utan lekte med allt som fanns, han tyckte att det var jätteroligt, så imorgon fortsätter vi. Tydligen har dagis stängt vecka 27-30, men det fanns alternativ att man får ha sitt barn på lillänget, vi får se hur det blir, Krister har ev semester from mitten av juli, men det är inte säkert, det ordnar sig :-)





Av Camilla - 19 april 2010 12:07

Imorse när han stod upp själv så sträckte jag ut handen och sa till att han skulle komma, då tog han 2 st pyttesmå steg, sedan satte han sig ned på rumpan, sötnosen där, snart springer han nog.

Av Camilla - 18 april 2010 19:35

Har jag städat här hemma, så nu har snabeldraken, skurmoppen och dammtrasan fått sig en omgång.


Efter det så åkte vi in till stan och hälsade på Kristers mormor och morfar, sedan åkte vi och träffade Frida, Niklas, Elin och Karlsson en sväng.


Sedan har jag bara slöat på soffan, så skönt :-) Imorgon ska jag och Vincent på dagis för första gången, det ska bli spännande.

Av Camilla - 16 april 2010 10:30

Jag tog en morgonpromenad idag, det såg så fint ut, men när jag kom ut så blåste det verkligen småspik, jaja det var skönt att röra på sig iaf.


Igår var jag ner på stan, det gick bra att byta tröjan, jag tog ett par skor istället, svarta med små blommor på, jättesöta. Hämtade även ut paketet från HM, 2st tröjor tyckte jag om, den 3:e skickar jag tillbaka.


Nu ska jag packa lite saker så att vi kan åka till mamsen så fort Krister kommer hem, Krister och Jörgen ska åka till Hassela imorgon och hämta lite saker, jag och Vincent ska vara med mamsen vi :-)


Bäst jag skyndar på lite nu, ska bort till Elisabet och hälsa på när Vincent vaknar.

Av Camilla - 15 april 2010 11:54

Så att han kan äta, sedan ska vi å stan, ska hämta ut ett paket från HM samt lämna tillbaka en tröja på Lindex, den är inte lika sned i sömmarna som den förra, men det syns i nederkanten att den är sned + att det är noppor under armen, den är bara använd en gång så den vill jag inte ha.



Av Camilla - 14 april 2010 20:11

Jag och Vincent har varit till Patrik och Linda och hälsat på, han fyller 40 år idag, så vi tog med en liten present och åkte dit, har käkat smörgåstårta och gofika, mumsigt.


Vincent tyckte att det var så roligt där att han knappt ville åka hem, han slockade dock direkt i bilen, vi kom hem bara för en liten stund sedan så nu ligger han i sängen och snarkar.


Krister jobbar fortfarande, men han lär nog komma hem snart, jag lagade chili con carne innan jag åkte iväg förut, så jag hoppas han är hungrig när han kommer hem ;-)

Av Camilla - 14 april 2010 11:46

Var det nu när jag var ute på promenad, det såg så fint ut, men det var riktig kallblåst när jag väl kom ut, började regna också, men nu så sover Vincent och jag har gjort upp en brasa. Så skönt när man känner sig frusen.


Imorse sov Vincent till 8.15 ca, sååååå skönt, iof hade han lite svårt att somna riktigt igår, tror att det är en till tand på g, det ser ut så.


Idag vet jag inte vad jag ska göra, funderade på att åka till stan, men vet inte om jag orkar, annars kanske det blir en fika hos grannen, då får Eddie leka med sin kompis också.


Krister ringde och sa att han ska jobba över idag, så då kanske jag åker och hälsar på nån senare. Det blir så lång dag ensam annars.



Av Camilla - 13 april 2010 11:28

Vincent äter kex ute i det fria, detta var i helgen när vi var ute och grillade korv med grannarna.


  

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards