Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Camilla - 1 juli 2010 20:03

Jag vet inte om jag har skrivit att vi har börjat renovera köket, vi har köpt golv, tak, ny dörrkarm till tvättstugan(blir en smalare dörr där) Själva köket, dvs luckor skåp och allt ska vi beställa imorgon, gud vad härligt det ska bli med ett nytt fräscht kök :D Det vi har nu är gammalt, skevt överallt och känns snuskigt, känns som att det aldrig blir riktigt rent hur man än städar.


Har jag berättat att Vincent gillar klockor, så fort kan ser en klocka så pekar han och säger kka, dvs en massa k-ljud, haha han är för söt.


Jag och Vincent har förresten varit hos Ingela och ätit jordgubbar och glass, mumsigt, nu har jag nyss dragit en repa med dammsugaren, så resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, ska ta en dusch nu när Krister duschat färdigt.



Av Camilla - 1 juli 2010 12:26

Idag blev det mest att vara huslig tror jag, tog en prommis imorse, sedan håller jag på att tvätta, har gjort i ordning deg till pirogerna som vi ska käka till middag också, ja och köttfärsfyllning med vitlök och fetaost, hoppas att de blir bra, sist jag gjorde blev det supergott :-)


Nu ska jag kika om Vincent fortfarande sover, troligtvis så gör han det.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards