Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Camilla - 15 juli 2010 19:51

Vi åkte ner till älven nu på kvällen en sväng så att Eddie fick bada, han älskar verkligen att bada, men vågar inte simma så mycket, men det är kanske lika bra så att han inte får för sig att hoppa i där det är strömt, Vincent tyckte också att det var jätteskoj att kika på när Eddie badade, han tokskrattade och försökte att kasta pinnar och stenar till honom.


Förresten så gick Vincent och pojken som dog på samma avdelning på dagis, vet precis vilken pojke det var, en söt liten blond kille, huvva hur något så hemskt kan få hända :-( Jag blev helt nojjig idag när Vincent sov, vet inte hur många gånger jag tittade till honom.


Nu ska jag kika på sommar med Ernst, sedan börjar det en ny serie på 1:an, en norsk som skall vara motsvarigheten till svenska skärgårdsdoktorn, den kan nog vara bra, Krister han håller på att montera ihop köksstommar, han satte igång nu när Vincent lagt sig, annars får han så mycket hjälp ;-)


Ha en trevlig kväll.




Av Camilla - 15 juli 2010 13:41

Vincent sover fortfarande, han snarkar så gott, lade han strax före 11.30, han verkar trött idag, han vaknar nog snart, jag har packat barnvagnen i bilen och tänkte gå en liten sväng på stan, efter det handla mat, sedan hem och steka pannkaka, mums!



Av Camilla - 15 juli 2010 10:18

Till familjen inte så långt härifrån som plötsligt förlorade sin 1-åriga son, det gör ont i hjärtat att höra, jag tror inte att någon som inte upplevt det kan förstå vilken smärta, jag gör nog inte det, men tänker på er, helt ofattbart hemskt.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards