Alla inlägg den 22 juli 2010

Av Camilla - 22 juli 2010 10:13

Har vi varit, iaf på em/kvällarna, har blivit bjudna på middag varje dag, inte dumt det inte. Igår åkte vi ner till älven en sväng, jag, Krister, Frida, Niklas, Tommy och Tessan, ja och Vincent var så klart med också, de andra barnen var kvar i Långsele.


Vincent tyckte att det var jätteroligt där nere, han sprang som en tok, tyckte att det var jätteskoj när det lutade nerför, sötnosen där.


Jag var även och köpte doppresent igår, kan inte visa eller skriva vad för då kan ju Melvin se ;-)


Härnäst blir det att hitta present till Krister, mamma och Jörgen som alla fyller år i augusti, svärfar, Helena och Eddie fyller också i augusti, men till svärfar är det redan klart och Eddie brukar inte vara så kräsen, till Helena är det redan klart.


Näe nu ska jag kika en sväng på nätet, sedan ska Vincent ta ett bad innan han ska sova igen, förresten så sov vi till 8.30 imorse, skönt! Stackars Krister som måste gå upp 5.30, men nu är det bara imorgon kvar, sedan har han semester.


Lilla Isaks dödsannons var i tidningen idag, jag fick tårar i ögonen direkt när jag läste, så hemskt, ingen förälder borde behöva begrava sitt barn.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards