Alla inlägg den 19 juli 2010

Av Camilla - 19 juli 2010 21:41

Har vi varit ikväll, vi kom hem nu vid 21, Tommy med familj kom idag så vi har umgåtts med dem, Vincent bara grinade när Lova fösökte vara snäll, hon hämtade dockor och massa annat, vet inte varför han är rädd för Lova, nån fix idé kanske :-)


Vincent kräktes på Krister nu innan vi skulle åka hem, Krister hade hållit på och busat en massa med honom, kastat runt honom, upp och ner osv, han kräktes inte var som helst heller utan i ansiktet, Frida skrattade som en tok, jag tyckte synd om Krister, men han gick bara lugnt och tvättade sig, tur att det inte var jag, är så känslig för spy lukten :p


Nu ska jag strax borsta gaddarna och krypa ner, känner mig trött. Vincent somnade direkt, hoppas bara att han inte tar av sig blöjan, han brukar inte göra det, men man vet aldrig, var ju tvungen att ta av honom bodyn då det kom kräks på den, ville inte ta på en ny då vi kom hem heller då han redan hade somnat, lillgubben, älskar dig så, kan inte förstå vad jag skulle göra utan dig, ja och Krister och Eddie så klart, ni betyder mest av allt i hela världen, älskar er!


Sänder en ny tanke till den familj som förlorat sin lille son, tänker på er!





Av Camilla - 19 juli 2010 12:17

Nu har 3 st saker gått sönder när jag varit i närheten, handfatet sprack när det rasade ner en massa parfymflaskor i det, spegeln ramlade ner och gick sänder när jag var i närheten sedan nu idag när jag ska gå upp och lägga Vincent, när jag lyfter på barngrinden för att öppna den så går den sönder, en plastbit längst upp som sprack, suck vad irriterade, nu sitter den bara fast nertill.


Jag ringde till Ikea för att fråga om reklamation, sade att jag inte vet om kvittot finns kvar, killen jag pratade med sade att det räcker med ett kontoutdrag där det står ikea samt att det är samma eller överstiger summan på grinden, så det har jag fixat, det är tydligen 3 års reklamationsrätt, får se när vi kommer iväg på Ikea.


Nu ska jag skölja av mig, har nyss trampat en halvtimme, det var skönt iaf :-)


Vet inte om det blir Långsele senare idag, Tommy med familj är på väg upp, får se vilken tid de kommer fram.

Av Camilla - 19 juli 2010 10:33

Jag vet inte, har nyss varit ute på en promenad, nu sitter jag här och dricker en kopp kaffe. Vincent ska snart få lite banan innan det är dags för honom att sova, vi äter inte frukost så tidigt så han hinner inte bli nog hungrig för att äta lunch innan han ska sova.


Jag ska nog ta en tur på motionscykeln iaf när Vincent sover, sen får vi se.


Krister har förresten nästan satt klart innertaket i köket, efter det blir det att tömma nederskåpen, inte så mycket grejer i dem så det går nog fort, sedan blir det lägga golv. Gud vad skönt det ska bli att få bort det äckliga bruna golvet.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards