Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Camilla - 4 juli 2010 12:17

Har vi haft, igår började vi dagen med att sova ut en stund iaf, klev upp vid 9 tiden ca, käka frukost, sedan bar det av ner till gropen för att kika, Sara och Christer bjöd in oss, de åkte vattenskoter, solade och umgicks, var ganska mykcte folk där, riktigt kanonväder var det också, bara det att när vi åkte så var det mulet så jag tog på mig leggings och en långärmad klänning, det skulle jag inte ha gjort, så varmt, men men.


Efter att vi varit där åkte vi hem till Högge och hälsade på, drack lite kaffe och surra, sedan hem och käka, sedan blev en tur in till stan för att köpa glass med Daniel och Kristin, gott i värmen.


Efter det bestämdes att de skulle komma hem till oss och grilla, vi var bjudna till grannarna på fest, men tänkte att vi käkar hemma och går över sedan, men vi blev så mycket folk här hemma så vi satt här ute på altanen, vi hade ju underhållning av grannarna mest hela tiden, de hade en massa lekar och grejer :-)


Det var iaf jag, Krister, Daniel, Kristin, sedan kom Frida och Niklas + Elin och Karlsson förbi. Vid 1-tiden gick vi och lade oss ungefär, jag kan berätta att jag, ja Krister också har en massa myggbett.


Vincent är kvar hos sin farmor och farfar, vi ska hämta han idag, han verkar stortrivas iaf, har badat i poolen, käkat jordgubbar och glass, grillat, haft picknick på gräsmattan. Sötisen hade gått naken och pinkat på altangolvet, då blev han rädd och började gråta, lillgubben, sedan hade han gått och pekat på stället där han kissat, så sött. Längtar efter honom nu, men har varit skönt att ha en helg för oss själva, det behövdes.






Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards