Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Camilla - 5 juli 2010 21:48

Har jag och Vincent varit idag, han fick en pool av morfar och jag köpte duplo lego till honom, vet att han gillar att hålla på med lego när han är på dagis.


Vi var och käkade på Dianas idag, åt en husets kebab, det var så gott.


Sedan letade jag shorts eller en klänning, men hittade inget, så nu ska jag ta en titt på ellos och halens.

Av Camilla - 5 juli 2010 10:00

Igår morse tryckte Krister igenom beställningen, preliminär leverans den 13/7, samma dag som vi ska på ultraljud, så jag hoppas att de inte tänker komma kl 10 på morgonen ;-)


Idag går jag in i vecka 19, jag känner fortfarande inget, eller ja jag tycks ha känt någon liten puff i lördags samt igår när jag hade lagt mig, sant någon gång förra veckan, men det går så fort så jag blir osäker. Jag är sugen att beställa ett angelsound så att jag kan lyssna på bebisens hjärta, men vi får se, jag ska åka till mamma nu i veckan tänkte jag, sedan är det ju dags för ultraljud, känner jag inget efter det så måste jag nog beställa ett.


Om det är någon av er som läser som ska sälja ett Angelsound eller liknande så hojta till, kan jag få tag på ett idag så köper jag det ;-)


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards