Alla inlägg under januari 2011

Av Camilla - 5 januari 2011 19:49

Till mig och till barnen, vi åker nämligen till Ramsele imorgon, Helena och Melvin är redan där, det ska bli så roligt att träffas :-) Ska så klart träffa pappsen samt Tina och barnen också.


Jag och barnen ska sova hos pappa är det tänkt, det bli bra det.


Nu ska jag ta och göra mig en macka, sen slöa framför tvn.



Av Camilla - 4 januari 2011 14:16

På dagis idag så Vincent har bara sovit en kvart kanske sa de, jag lade honom nu, hoppas att han somnar en stund, han blir så grinig annars om han ska vara vaken ända till 19-tiden.


Alexander har jag lagt i vagnen, han sov jättegott där igår då jag lagt i fårskinnet som han fått av morfar, det blir varmt och gott :-)

Av Camilla - 4 januari 2011 12:55

Ja han är redan en månad, tiden går så otroligt fort, här kommer 3 st bilder från idag, 2 är lite mörka, men ni ser ju hur han ser ut iaf.


      

Av Camilla - 4 januari 2011 11:38

Har varit på Bvc nu opch vägt och mätt Alexander, han väger nu 4620 gram och är 55 cm lång, oj vad han har vuxit, Yvonne sade att det är normalt eftersom han stod still en vecka samt att han inte gick upp så mycket i början, han har ätit ikapp sig sade hon.


Inatt var en lite knölig natt, efter att han ätit vid 1-tiden så låg han och var besvärad av något, till slut vid halv 3 tog Krister upp honom en sväng, han hade en rap som inte kommit upp, tänk vad enkelt det kan vara ibland, sedan somnade han och sov till närmare halv 7 innan han åt igen, han får gärna fortsätta med långa sovpass på natten.


Tänkte hälsa på Jenny efter Bvc, men Hugo var inge pigg så det blev inte, vi får ta det en annan dag :-)






Av Camilla - 3 januari 2011 09:59

Stackars Alexander verkar ha en mage som är lite orolig, särskilt på kvällen och natten, han gråter inte, men efter att han ätit så ligger han och tar i och har sig, jag ska åka och köpa semper magdroppar idag, hoppas att de hjälper honom, han får minifom innan varje måltid, innan han fick det hade han jättemagknip efter att han ätit. Inte lätt att vara så liten och inte kunna berätta.


Han har ätit hur ofta som helst också, varannan timme ca, ibland går det mer, inatt klarade han dock 4,5 timme och sedan 3 timmar så det kanske har vänt lite, räknade ut att han måste ha gått upp 410 gram per vecka sen senaste besöket på bvc, det är ju jättemycket om det nu stämmer, hoppas att det har stannat av lite nu.


Näe nu har det iaf gått mer än 3 timmar sedan han åt, ska ge honom lite innan vi åker till stan. Vincent är på dagis idag, han grät lite imorse när jag skulle åka, men det brukar gå över snabbt, han har ju varit ledig en vecka så då brukar det bli lite kinkigt första dagen.


Ha en trevlig dag!

Av Camilla - 1 januari 2011 15:03

Av mamsen, här kommer en bild på hur det blev med möbeln på Vincents rum.


    

Av Camilla - 1 januari 2011 10:53

Gott nytt år på er, hoppas att ni hade trevligt igår kväll, det hade vi tillsammans med flera av grannarna, vi drack lite vin, käka ost och kex och hade det bra.


Men nu kör jag igång med att räkna kalorier, jag har satt ett mål på 1300kcal om dagen, det är minimum vad som rekommenderas att äta på en dag, jag känner mig verkligen jättemotiverad, jag tror jag ska ta en bild på hur jag ser ut nu så att jag kan titta på den sedan.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards