Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Camilla - 2 maj 2011 11:39

Jag gick ner och lämnade Vincent på dagis imorse, jag kan meddela att det var kallt som tusan, men så klart skönt iaf. Jag kollade med gps då jag var nyfiken hur långt det var, 4.8 km blev det fram och tillbaka.


Jag upptäckte när jag kom hem att min stegräknare har gått sönder, jag gillar att kunna lägga in alla steg och se förväntad viktnedgång så jag måste ta och köpa en ny.


Annars har jag suttit i kö för att säga upp vår hemförsäkring, har bytt till ett annat bolag, saluansvar heter de, har funnits jätte länge. Hos dem kostar försäkringen 147:- per månad istället för 374:- per månad hos Moderna försäkringar, lite skillnad.


Nu ska jag kika på stegräknare på nätet, ha en bra dag!


Av Camilla - 2 maj 2011 06:56

Om någon dag hoppas jag att väga under 60 kg, vågen visade 60,3 imorse :D


Jag vill ut och jogga ikväll, får se om det blir något, provade att springa en liten bit igår, men det gjorde så ont i mina knän, jag har ju gått mycket längre och snabbare promenader de senaste dagarna, har jag fått träningsvärk i mina knän tro? Det gr alltså inte ont eller något när jag går, utan det känns mer som att benen ska vika sig när jag springer?


Funderar på att eventuellt gå ner på dagis nu på morgonen för att se hur det känns, men vi får se.

Av Camilla - 2 maj 2011 06:50

Men då vaknade Vincent 05.30 istället, det var nog pga att behövde en ny blöja, jag gick nämligen dit när han ropat ett tag och försökte lägga ner honom, då sa han bara: näääää, bassa, då var det bara att kliva upp.


Det är faktiskt skönt när man har varit vaken en stund, just när man kliver upp däremot så tycker jag inte att det är speciellt skönt.


Grattis måste jag ju skriva också till Elisabet och Martin som har fått en liten tjej, äntligen har Wille blivit storebror!





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards