Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Camilla - 19 maj 2011 15:15

Har jag haft idag, Lena och Kerstin har varit här och hållit oss sällskap, vi tog en promenad också, jag är inte bortskämd med promenad sällskap direkt, skönt att ha någon att surra med.


Annars har det inte hänt så mycket idag, jag har nyss tänt grillen, det blir grillad fläskfilé idag, visste inte vad jag skulle hitta på, grillat är alltid gott.



Av Camilla - 19 maj 2011 07:15

Alexander har varit orolig inatt, han vaknade redan vid 23, gav honom nappen, men en halvtimme senare skrek han, han var hungrig.


Sedan har iaf jag hört honom flera gånger, vid 04.30 tog jag upp honom, då kändes han jätte varm, han hade nog lite feber efter sprutan, gav honom välling, men det ville han inte ha så han fick en ny blöja och sedan krypa ner igen, han somnade om och sover fortfarande, lillgubben.


Igår efter middagen gick jag och Vincent över till grannen för att köpa ägg, Alexander hade börjat skrika när vi gick, han skrek fortfarande när vi kom hem efter en halvtimme, han blev så där efter förra sprutan också, jag gav honom en alvedon och satt med honom, då blev han glad igen.


Idag vet jag inte vad som händer, vi får se vad dagen har ett erbjuda :-)

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards