Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Camilla - 12 maj 2011 07:04

Ja jag har inte varit så duktig med det faktiskt, jag har varit så fruktansvärt trött, igår trotsade jag min trötthet och gav mig ut på en liten joggingrunda iaf, jag blev faktiskt lite piggare, men jag vill ju känna mig motiverad också när jag ska iväg.


Jag/vi blir väl piggare bara Alexander börjar sova hela natten, han sov en hel natt, sedan började det om igen med att äta.

Av Camilla - 12 maj 2011 06:59

Ja inte jag då utan Alexander, inatt ville han absolut äta vid tolv, det gick inte att lura honom med nappen, han åt en hel flaska med välling, sedan strax efter fyra var det dags igen, han är så stor att han egentligen inte behöver äta på natten, men vad ska jag göra då när inget annat fungerar?


Kanske han behöver börja äta mat, jag ska köra igång mer med smakportioner tänkte jag, gröt va han inte så jätte intresserad av tidigare, ja visst han åt men inte så entusiastiskt, Vincent älskade gröt när han var liten.


Men som sagt ska börja med lite mer med smakportioner, han kanske gillar det bättre, vi får hoppas på det ;-)



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards