Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Camilla - 24 maj 2011 07:20

Det var så tråkigt väder när i vaknade så Krister kom på att vi skulle åka till Birsta, skönt att komma iväg lite, barnen var jätte snälla hela dagen.


Vi köpte nya kuddar på Ikea + lite småplock, sedan åt vi på ikea restaurangen, inte på alla ställen man kan betala 51:- och få mat till 3 personer.


Efter det var vi på Bauhaus, köpte en grästrimmer, solcellslamporoch ogräsmedel.


Sist men inte minst var vi på Max, Krister och Vincent åt, jag tog bara en cappuchino, har ätit godis i helgen så ville inte äta hamburgare, dessutom så var det så tidigt för mig att äta middag, kl var bara tre.


Innan vi åkte hem så gjorde vi ett besök på Brandos eller brandworld(vad heter det?) Vi blev glatt överraskade att de hade så mycket märkeskläder, billigare än vi trodde. Där blir det ett besök när skattepengarna kommer.


På hemvägen hälsade vi på i Långsele en sväng, sedan hem , mata och lägga barnen, sedan stack Krister ut på långtur med Eddie, när han kom hem stack jag ut på joggingtur, jag tror att det blev ca 3,5 km, jag sprang mestadels.



Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards