Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Camilla - 28 maj 2011 09:13

Jag orkade inte blogga något igår så jag skriver nu istället :-) Igår var som sagt Alexander till doktorn för att kolla upp sin hosta,han lyssnade på hjärta, lungor samt kollade halsen och öronen, allt såg bra ut och han tyckte inte att det lät som astma när han lyssnade, med tanke på att han är pigg och glad så tog han inga prover, däremot skrev han ut mollipect, alltså hosmedicin som han kan ta vid behov, hostan har varit mycket bättre i tre nätter nu, men det är bra att ha hemma, han fick lite igår och idag eftersom han fortfarande är lite rosslig.


Efter vårdcentralen åkte jag på konsum för att handla lite, sedan åkte jag ner p kappahl för att lämna tillbaka shortsen som jag köpte till Krister, jag höll inte på att få lämna tillbaka dem då de inte var plomberade, jag kände att jag blev sur och sa att det är faktiskt de som ska fråga om en vara ska plomberas, jg såg inte ens att det var badshorts, efter lite mutter och hmmm av hon bakom kassan så fick jag lämna tillbaks dem.


Sedan bar det av upp på kläd dax för att kolla efter ett par andra shorts, jag hittade inga men köpte två tröjor till Krister istället, jag tycker att det är roligt att handla till honom, hittade massor till mig också men det får bli när jag får mer pengar.


Innan vårdcentralen var jag förresten på bolaget samt på ica och handlade mat, vi ska ut ikväll tänkte vi, hoppas att regnet håller sig borta, min syster är i stan i helgen också, det ska bli jätte roligt, hon ska åka med oss och cruisa :-) Barnen ska sova hos farmor och farfar, det blir toppen för dem.


Nu idag har vi varit vakna sedan strax efter kl sex, då tyckte Alexander att vi skulle vara vakna, har inte gjort så mycket, ätit frukost framför tvn allihopa, det är något som vi aldri gör annars, det var mysigt, sedan har vi badat och klätt på båda barnen.


Får se om vi ska in till stan och kika på bilar med Vincent, det beror lite på vädret.

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards