Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Camilla - 20 maj 2011 20:21

                         

Av Camilla - 20 maj 2011 20:05

Eller min nya frisyr kanske jag ska säga, bilder som man tar på sig själv blir sällan bra, men jag bjuder på en iaf :-)


 

Av Camilla - 20 maj 2011 19:34

Har det varit idag, först käkade vi lunch här hemma, sedan åkte vi in till stan, först klippte jag mig, sedan klippte pappa sig, vi blev så snygga båda två :-) Det känns helt underbart att ha fått en frisyr igen, jag köpte värmeskydd och schampo för lockar från Loreal också, vid köp av 2 produkter så fick man en locktång på köpet, inte fel va :D Jag har länge tänkt köpa en locktång, men det har inte blivit av, men nu så är det bara att locka.


Vincent tyckte att det var konstigt att så mycket av mamma hår låg i en hög på golvet tror jag, han pekade och sa -mammas håv flera gånger, sötisen, han har varit så snäll hela dagen.


Efter klippning så gick vi på stan och tog en fika, sedan upp på Ica för att storhandla, sist men inte minst hem för att äta grillat, det blev grillad kyckling och potatisgratäng, mums!


Jag kan säga att Vincent somnade ovaggad, Alexander somnade nästan på en gång ikväll, men vaknade till nu, han fick nappen och verkar somna om igen, han har varit så orolig i två nätter, vet inte vad det är, om det är något efter sprutan, kan det vara så tro?


Han sov jätte dåligt inatt, vaknade och grinade flera gånger, det brukar han aldrig göra annars, förutom när han är hungrig då förstås, han kräktes upp en massa välling igår kväll samt ikväll, men inget på dagen. Annars är han lika glad och pigg som vanligt, lite sämre på att äta bara.





Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards