Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

En smått orolig natt

Av Camilla - 19 maj 2011 07:15

Alexander har varit orolig inatt, han vaknade redan vid 23, gav honom nappen, men en halvtimme senare skrek han, han var hungrig.


Sedan har iaf jag hört honom flera gånger, vid 04.30 tog jag upp honom, då kändes han jätte varm, han hade nog lite feber efter sprutan, gav honom välling, men det ville han inte ha så han fick en ny blöja och sedan krypa ner igen, han somnade om och sover fortfarande, lillgubben.


Igår efter middagen gick jag och Vincent över till grannen för att köpa ägg, Alexander hade börjat skrika när vi gick, han skrek fortfarande när vi kom hem efter en halvtimme, han blev så där efter förra sprutan också, jag gav honom en alvedon och satt med honom, då blev han glad igen.


Idag vet jag inte vad som händer, vi får se vad dagen har ett erbjuda :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:52

Det har varit så varmt, men bakade ändå lite igår och i förrgår. Drömmar, kokostoppar och ryttarkakor, får se om vädret tillåter något mer idag, Krister fyller år på lördag och det är alltid trevligt att ha något att bjuda på :-) ...

Av Camilla - 7 augusti 2014 08:49

Finaste hunden

Av Camilla - 22 juli 2014 23:49

Det sammanfattar dagen i Rättvik, vi började med att kika i lite butiker och på marknaden längs gatan, käkade lunch på ett jättemysigt ställe. Grabbarna har träffat mörksuggan som bjöd på godis och en kram, samma sak med Berra blåbär, det gick så ...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:28

Har jag promenerat om Runkeeper visar rätt. Idag hittade den ingen Gps signal, eller ja bara en bit, den visade att jag gått 4 km på 1 timme och 18 minuter :-P Igår gick jag 1,2 mil på 1 timme och 20 minuter enligt Runkeeper. Finns det en mer p...

Av Camilla - 15 juli 2014 20:22

Har märkt på Vincent nu igen att han är så trött, har frågat flera gånger vad som står på, men inget säger han... Till slut så kommer det fram att han ser läskiga skuggor, han ser något som ser ut som en monsterhand, lillgubben, Härom kvällen ...

Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards