Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Camilla - 3 juli 2011 18:34

I garaget alltså, vi har städat och rensat i garag eoch förråd, nu behöver man inte svära och bli irriterad när man går ut dit, det har verkligen varit stökigt där, men nu så är det ordning och reda, har tänkt så länge att jag ska ta tag i det, men har inte kommit mig för, det gick så klart lättare  när vi båda hjälptes åt.


Annars har vi inte gjort så mycket idag, Kristers mormor och morfar var förbi en sväng, vi varit ner till älven så att Eddie fick bada, det gillar han, på hemvägen svängde vi in till Högge och sa hej.


Nu har båda barnen ätit och lagt sig, det har varit två sena kvällar för dem så idag blev det tidigt så att de får sova ut.






Av Camilla - 3 juli 2011 07:26

Eller barnen vaknade först så klart, jag hade gärna sovit längre ;-) Jag klev upp så att Krister får sova en stund, det kan han behöva.


Har kokat kaffe, sitter och dricker en kopp nu, jag måste ha kaffe på morgonen, det hör liksom till.


Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, synd att det inte är fin väder så att man kan sola och bada, längtar efter det härliga varma vädret igen.


Presentation

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards